Så här handlar du i butiken

KÖP:
Varor kan läggas i varukorgen med plustecknet intill priset. Klicka på plustecknet för att lägga ett exemplar i varukorgen. Klicka en gång till för att lägga ett till exemplar i varukorgen, osv. Ifall produkten är slut i lager, syns det antingen inget plustecken eller så visas ett felmeddelande då man klickar på plustecknet.
Via kundvagnssymbolen uppe till höger kan du gå in för att betrakta varorna i din korg. Här kan du lägga till eller dra av antal varor.
När du är nöjd med Varukorgens innehåll, går du vidare till kassan och betalar via Klarna Checkout. Du kan betala med Klarna faktura, Klarna konto, kort eller med direkt bank. Som kort fungerar American Express, MasterCard och Visa. Direkt nätbanksbetalning fungerar från Swedbank, SEB, Nordea och Handelsbanken.Vi utnyttjar fast fraktpris och frakten kostar alltid 129kr, oberoende av beställningens storlek. Du kan alltså beställa hur mycket du vill och det blir ändå inte dyrare att frakta.
Du får alltid ett ordererkännande/kvitto via mail när köpet har accepterats.
Om du inte får ett mail kan det betyda någon av tre saker: Du kan ha skrivit fel mailadress, mailet kan ha fastnat i ditt skräppostfilter (kolla i din spamlåda) eller så har ordern inte gått igenom. Var noga med att skriva rätt mailadress och rätt mobilnummer så att aviseringar verkligen når fram till dig. Ifall ordern inte har gått igenom, så kan det bero på att Klarna av någon orsak inte godkänt köpet. Vi ber dig maila oss så kollar vi up problemet. Kontaktuppgifterna hittar du här.
Gör inte en ny beställning om den första inte verkar ha gått igenom. Kontakta oss först, så kollar vi om beställningen nått oss eller inte. Vi vill ju inte sända varorna dubbelt.
TA EMOT:
När paketet skickas får du per epost en leveransavisering från Posten. Med hjälp av länken i aviseringen kan du följa upp ditt paket. Om du inte får någon avisering, kan den av någon orsak ha åkt i din skräppostlåda. Kolla inuti den också. Aviseringen sänds inte från vår epostadress, utan per automatik från postens adress.
Då paketet övergår till landsvägstransport i Sverige, förflyttas det från Posten till Brings uppföljning. Då kan du också följa upp med hjälp av Brings uppföljningstjänst:
https://www.bring.se
Kopiera paketnumret du fått per epost till fältet för spårningsnumret och tryck "Spåra".
När paketet är framme på utlämningsstället aviseras du via SMS (viktigt att du angett rätt mobilnummer). Ta med dig sändningsnummer och leg när du hämtar ut paketet.
Här kan du söka efter ditt närmaste utlämningsställe:
https://www.bring.se/privat/kundservice/utlamningsstallen
I somliga fall kan vi leverera ordern per brevpost. För den leveransmetoden finns det ingen uppföljningstjänst och du får heller ingen uppföljningskod.
Har du frågor är du alltid välkommen att kontakta vår Kundtjänst. Kontaktuppgifterna hittar du här.
Så välkommen att se dig om i vår online-butik!